عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه آموزشی داوطلبین سلامت منتخب پروژه ECD

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه با حضور داوطلبین سلامت (رضا کاران)، دکتر حبیبی، رئیس گروه ارزشیابی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت؛ دکتر توکلی کیا، متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه؛ دکتر محبی، مدیر مرکز تحقیقات رشد و تکامل کودکان؛ اسلامی نیا، کارشناس مؤلفه های مؤثر بر سلامت معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه؛ شریفی، کارشناس کودکان معاونت بهداشتی؛ کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده، کارشناس جلب مشارکت مردمی و کارشناس کودکان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر سه‌شنبه 21 فروردین 97 در سالن اجتماعات شبکه تشکیل شد.
ابتدا دکتر حبیبی در مورد روند اجرای پروژه، نقش رابطین و نحوه ارتباط با مادران مطالب پیش‌گفته را مرور کرد. در ادامه  در خصوص روند رشد و تکامل و فاکتورهای مؤثر بر تکامل جسمی و روانی کودکان مطالبی را بیان کرد.
دکتر محبی مطالبی در خصوص اختلالات تکاملی و نحوه برخورد با آنها و پشتکوهی نکاتی در ارتباط با ابزار غربالگری و نحوه استفاده از پرسشنامه ASQ  ارائه کردند.
در پایان نیز به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد و آلبوم پرسشنامه‌های ASQ  در اختیار تعدادی از داوطلبین سلامت که در این جلسه به جمع رضا کاران اضافه شدند، قرار داده شد.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز