عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

برگزاری چهارمین جلسه کارگروه یاوران تولید

برگزاری چهارمین جلسه کارگروه یاوران تولید

در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی فارس

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس  این کارگروه در روز سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹ با حضور رئیس، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی فارس  برگزار گردید.

دستور کار جلسه : ارائه موانع فنی تولید و اولویت بندی آن ها برای تنظیم برنامه تیم های فنی توسط معاونت امور دام و مدیریت های باغبانی ، زراعت ، مکانیزاسیون ، صنایع کشاورزی و آب و خاک

در این جلسه مدیران صنایع کشاورزی، زراعت و امور دام اولویت های خود را جهت اعزام تیم محققین و کارشناسان جهت بررسی چالش ها و مشکلات باغداران و کشاورزان ارائه نمودند.

همچنین گزارش بازدید محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس  سرکار خانم دکتر صفایی و آقای دکتر سعید کریمی که از محققان بخش گیاه پزشکی هستند، توسط دکتر زارع رئیس محترم آن مرکز ارائه گردید و مقرر شد که در جلسه بعدی این کارگروه گزارشات کامل ایشان به صورت ارائه پاورپوینت و توسط نامبردگان انجام گردد.

در ادامه آقای دکتر قاسمی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی فارس خواستار تشکیل کلینیک عارضه یابی در خصوص مشکلات مربوط به صنایع کشاورزی، امور دام و طیور شدند، که محققان به صورت تیم های کارشناسی به مراکز مربوطه مراجعه کرده و مشکلات و معضلات مربوطه را بررسی نموده و راه حل مناسب در قالب دستورالعمل توسط ایشان ارائه گردد.