عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

ثبت نام پوشش بیمه پایه درمانی ویژه دستیاران و دانشجویانPh.D


معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اطلاعیه مهمی را در خصوص ثبت نام پوشش بیمه پایه درمانی ویژه دستیاران و دانشجویان Ph.D منتشر کرد .

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه،متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

به اطلاع می رساند بر اساس تفاهمنامه منعقد گردیده با سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش بیمه پایه درمانی و صدور دفترچه بیمه دستیاران، دانشجویان PhD و خانواده تحت تکفل ایشان، افراد متقاضی می بایست بر اساس شرایط ذیل نسبت به ثبت نام تا تاریخ ۳۱تیرماه سال جاری اقدام نمایند.

دانشجویان متقاضی می بایست با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به نشانی اینترنتی hamedan.mefda.ir به قسمت سامانه تسهیلات دانشجویی وارد شده و در بخش ثبت تعهد محضری، نسبت به ارائه تعهد محضری اقدام نمایند.

متقاضیان می بایست پس از انجام این مرحله، از طریق آدرس فوق به بخش ثبت نام پوشش بیمه پایه درمانی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

گفتنی است ۵۰درصد هزینه پوشش بیمه پایه درمانی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۵۰درصد به شکل وام (با باز پرداخت اقساطی و بعد از فراغت از تحصیل دانشجو) پرداخت خواهد شد.

دانشجویان متقاضی ثبت نام در این پوشش بیمه ای می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مفدا همدان hamedan.mefda.ir مراجعه یا با شماره ۰۸۱۳۸۳۸۰۵۳۹ ) اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان) تماس حاصل نمایند./ب

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه