عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

افتخار آفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران ولی عصر(عج) در سومین دوره جشنواره پروفسور حسابی

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران ولی عصر(عج) ،سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی با حضور و حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برای سومین دوره متوالی به صورت غیر حضوری برگزار گردید .

در این جشنواره که با محورهای پایان نامه ،رساله ،پروپوزال ،مقاله ،طرح پژوهشی وکتاب پذیرای آثار پژوهشگران بود؛ آثاردوتن ازدانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران ولی عصر(عج) رشته مهندسی صنایع شیمیایی ،خانم زهراسیاح البرزی تحت عنوان"ساخت پادزهر سم گیاه الدوریک" و خانم فاطمه پارسایی فرد تحت عنوان" شناختی برمبدل­های حرارتی جلد اول(پوسته ولوله)" پس از بررسی توسط کمیته محترم داوران پذیرفته شد .

همچنین در این جشنواره دانشجویان نامبرده از طرف شورای مدیریت و برنامه ریزی به عنوان پژوهشگران ودانشجویان برتر نیزانتخاب شده اند .

شایان ذکر است اثر دانشجو سیاح البرزی تحت عنوان " شناسایی ترکیبات گیاه الدوریک و تعریف آن برای جامعه وساخت پادرزهر سم گیاه الدوریک " دردرام اشتات آلمان پذیرش و ثبت گردیده است که در ۲۶ تیر ماه چکیده ی آن در مجموع مقالات این دانشگاه چاپ خواهد شد .

این موفقیت را به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک عرض می نماییم و امیدداریم شاهد موفقیت های روز افزون این عزیزان در تمام مراحل زندگی و درخشیدن بیشتر دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در تمامی عرصه های علمی باشیم .