عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تقدیر نماینده مجلس شورای اسلامی از مدافعان سلامت شهرستان فیروزکوه



نماینده مجلس شورای اسلامی از زحمات همکاران شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، مرکز خدمات جامع سلامت شهدای هفتم تیر و بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه در راستای مقابله با کرونا تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، دکتر رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتررجب ترقی سرپرست شبکه بهداشت این شهرستان از بخش های مختلف شبکه بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت شهدای هفتم تیر و بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از نزدیک درجریان نحوه خدمت رسانی همکاران قرار گرفت و از تلاش های آنان در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

تقدیر خادمان آستان قدس رضوی از مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی(ره)

خادمان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) در بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه حضور یافتند.

خادمان رضوی با پرچم متبرک حرم مطهر حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) در بخش های مختلف بیمارستان حضور یافته و ضمن اهدای بسته های متبرک از بیماران بستری دلجویی کرده و از خداوند متعال بهبودی و شفای آنان را مسئلت پرداختند.

همچنین با اهدای بسته های متبرک از زحمات کادر درمان و کارکنان بیمارستان در راستای خدمت رسانی به بیماران و دردمندان قدردانی کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع