عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی برگزار شد

با حضور معاون فررهنگی و دانشجویی

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی با حضور جمعی از مسئولان استانی و معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی، آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه صبح امروز با حضور دکتر رضا مهدی معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی و جمعی از مسئولین و نمایندگان استان برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم که در تالار حافظ بجنورد برگزار شد ابتدا مهندس برزگر سرپرست سابق دانشگاه از تمامی همکاران دانشگاه استان به خاطر همکاری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و گزارش مختصری از عملکرد خود در مدت تصدی ارائه نمود.

در ادامه دکتر مهدی با اشاره به سیاستهای دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه را نیازمند حمایت دولت دانست و افزود: مراکز آموزش عالی در استان ها باید برای جبران کمبودهای مالی و ارتقای کیفی آن از ظرفیت نهادهای دولتی، خیرین، صنعتگران و بخشهای خصوصی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آموزش و آمایش نیروی انسانی از سیاست های نوین این دانشگاه است، خاطر نشان کرد: رویکرد مراکز آموزش عالی مبتنی بر این است که تمامی امور و فعالیتهای اجرایی به خود دانشگاه استان واگذار شود .

سپس ایشان دکتر مسعود قاضی پور را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی معرفی و حکم ایشان را تقدیم کرد.

در پایان دکتر قاضی پور از زحمات مهندس برزگر تشکر کرده و دیدگاه ها و نظرات خود در پیشبرد اهداف دانشگاه را به صورت مختصر بیان نمود.