عمومی | دانشگاه شهرکرد

برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه شهرکرد با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز دوشنبه ۹ تیر ۹۹  دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد و سید حفیظ الله فاضلی  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نشست هم اندیشی در دانشگاه شهرکرد برگزار کردند.

در این نشست دکتر سعید کریمی گفت: این دانشگاه، شرکت های تعاونی برای ساخت مسکن اساتید و کارکنان  دانشگاه ایجاد کرده است و همچنین دارای یک شرکت تعاونی مصرف کارکنان نیز می باشد که به زودی فعالیت مجدد خود را شروع خواهد کرد.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: خدمات پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه نیز از طریق یک شرکت تعاونی بهداشتی درمانی  انجام می شود که در دوران شیوع کرونا به خوبی به وظایف خود عمل نموده و سهم بزرگی در سلامت دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد داشته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به تشریح عملکرد و وظایف آن اداره کل پرداخت و نسبت به اشتراک گذاشتن تجارب و همکاری با دانشگاه شهرکرداعلام آمادگی نمود.

پس از پایان این نشست، دکتر سعید کریمی و سید حفیظ الله فاضلی همراه با دکتر غلامرضا شمس معاون ادرای، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و دکتر پژمان طهماسبی معاون دانشجویی دانشگاه از بهداری دانشگاه که در قالب یک شرکت تعاونی بهداشتی درمانی تشکیل و مدیریت می شود، بازدید نمودند و از نزدیک در جریان امکانات و خدمات ارائه شده توسط این مرکز قرار گرفتند.