عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

لزوم تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل همدان/ ۵ میلیارد تومان نیاز داریم


مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی همدان به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، حمید شاکری‌صفت با اشاره به اینکه برای ساخت خوابگاه دانشجویی تحصیلات تکمیلی نیاز به کمک خیرین داریم اظهار کرد: ساخت این خوابگاه به همت مجمع خیرین سلامت همدان و خیرین چندین سال پیش آغاز شد که در حال حاضر فاز اول آن به اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

وی به تاکید بر لزوم ساخت خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی متاهل بیان کرد: هدف از ساخت خوابگاه، حل مشکل و دغدغه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متاهلی است که برای تحصیل به همدان می‌آیند.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا ۱۱۰ واحد از خوابگاه ساخته شود و در اختیار زوجین دانشجو قرار گیرد گفت: تاکنون ۳۰ واحد ساخته و تحویل داده شده  و برای ساخت ۸۰ واحد باقیمانده نیز نیاز به مشارکت مردمی داریم.

وی بیان کرد: تامین مسکن برای دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی پزشکی باعث می‌شود آنها دغدغه‌ای نداشته باشند و پس از پایان تحصیل نیز در این شهر بمانند و به ارائه خدمات بپردازند.

شاکری‌صفت کمک به ارتقای سلامت جامعه با تامین پزشک متخصص برای همدان را در رفع مشکلات بیماران، هدف ساخت خوابگاه دانشجویی توسط مجمع خیرین سلامت دانست و از مردم خواست در این امر خیر مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه برای ساخت بقیه واحدها ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای ساخت هرچه سریع‌تر مجتمع به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند./ع