عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

اسامی مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین اعلام شد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی قزوین، با حضور دکتر مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر فتح طاهری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی قزوین، روسای مراکز آموزش واحد استانی قزوین و جمعی از مدرسان، مراسم تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی قزوین به صورت مجازی برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که به عنوان میهمان ویژه و از طریق ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشت، با بیان اینکه کارنامه آموزش عالی کشور کارنامه‌ای درخشان است، اظهار داشت: حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور در عرصه‌های علمی بین‌المللی، کسب جایگاه جهانی مناسب در تولید محتوای علمی، جذب دانشجویان ما در شرکت‌ها و دانشگاه‌های تراز اول دنیا موید توفیق آموزش عالی کشور در پرورش استعدادهای فکری و انسانی است، البته در کنار این نقاط قوت، چالش‌ها و کاستی‌هایی نیز وجود داشته و دارد که یکی از آن‌ها خلا تبدیل دانش نظری به فناوری و مهارت بوده است و در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی با اساسنامه بسیار مترقی خود در جهت رفع این کاستی در اوایل دهه ۷۰ وارد عرصه آموزش عالی کشور شد.

وی از ثبت بیش از ۹۵ درصد نمرات پایان ترم در موعد مقرر خبر داد و گفت: این امر بیانگر حاکمیت نظم در دانشگاه جامع علمی کاربردی و مسئولیت‌پذیری مدرسان این دانشگاه است.

دکتر مختار جلالی جواران ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در بیش از ربع قرن فعالیت خود توانسته جایگاه خود را به عنوان یک مرجع معتبر در ارائه آموزش‌ عالی مهارتی تثبیت کند و امروز شاهدیم دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها مجدداً برای کسب مهارت به این دانشگاه مراجعه و در رشته‌های مهارتی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر اینکه رعایت دقیق آیین‌نامه‌ها و برقراری انضباط آموزشی در دانشگاه به عنوان یک هدف مهم تنها با همکاری مدرسان امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به همت مدرسان خود توانسته نمرات پایان ترم بیش از ۹۵ درصد دروس خود را در موعد مقرر ثبت کند و با توجه به تجربیاتی که بنده در دانشگاه‌های دیگر داشته‌ام این موضوع یک موفقیت بزرگ به شمار می‌رود که سهم عمده‌ای در کاهش دغدغه دانشجویان و رفع بلاتکلیفی دانش‌آموختگان دارد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم جاری را به دلیل شیوع کرونا یک ترم پرچالش عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته این شرایط در ترم‌ یا ترم‌های آتی نیز استمرار خواهد داشت و ما باید با در نظر داشتن آن خود را آماده کنیم که تهیه محتوای آموزش الکترونیک توسط مدرسان دانشگاه از جمله این تمهیدات است.

وی گفت: در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیز مصمم هستیم این آزمون‌ها طبق زمانبندی تعریف شده در موعد مقرر انجام شود و در خصوص حضوری یا مجازی بودن آزمون حتماً شرایط عمومی کشور و شرایط خاص استان‌ها در نظر گرفته می‌شود تا مشکلی برای دانشجویان ایجاد نشود.

دکتر مختار جلالی جواران در خاتمه سخنان خود با تبریک به مدرسان برتر و مدرسان شایسته تقدیر استان قزوین، یادآور شد که دانشگاه جامع علمی کاربردی از یک سبد گل تعدادی را به عنوان نمونه برگزیده و این مراسم در واقع مراسم تجلیل از همه مدرسان است و ما قدردان زحمات تک تک مدرسان این دانشگاه بوده و هستیم.

این مراسم  با تجلیل و اعطای لوح تقدیر از ۱۲ مدرس برتر و همچنین ۱۰۰ مدرس شایسته تقدیر در مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین پایان یافت. اسامی مدرسان برتر دانشگاه به شرح زیر است:

  1. اعظم قیاسی از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین
  2. محمدسعید محمدی از مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر
  3. حمید محبعلی از مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر
  4. مسیح‌اله اکبری از مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری استان قزوین
  5. خدیجه پورخانعلی از مرکز آموزش علمی کاربردی سمبل شیمی
  6. مهدی یوسفی از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین
  7. مجتبی الدرمی از مرکز آموزش علمی کاربردی علوم و فنون قزوین
  8. مرتضی نظری فرد از مرکز آموزش علمی کاربردی کاسپین
  9. حسین جهاندیده از مرکز آموزش علمی کاربردی کاسپین
  10. علی اکبر کاشی از مرکز آموزش علمی کاربردی نیرومحرکه
  11. ابوالفضل جوادی از مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین