عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری هرگونه تجمع و ارائه خدماتی که موجب تجمع افراد شود ممنوع شد

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری هرگونه تجمع و ارائه خدماتی که موجب تجمع افراد و تهدید سلامت افراد شود ممنوع شد.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری ۲۰ صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در دهمین روز از تیرماه ۹۹ اظهار داشت: رانندگان از جمله اقشار آسیب پذیری هستند لذا به منظور حفظ سلامت این قشر، مهلت دریافت کارت سلامت رانندگان تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.
وی تصریح کرد: رانندگان می توانند به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای دریافت کارت سلامتشان به دفاتر مربوطه مراجعه نمایند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز رسمی کمپین استفاده همگانی از ماسک و رونمایی از پوستر این پویش در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک افزود: استفاده همگانی از ماسک می تواند حداقل تا ۸۵ درصد در قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ موثر باشد.
به گفته جزایری‌، با اشاره به الزام مدیران و کارکنان دولت به استفاده از ماسک تدابیر خاص برای تامین ماسک مورد نیاز مردم استان و کادر بهداشتی و درمانی اندیشیده شده و مقرر گردید سازمان صنعت معدن و تجارت ماسک مورد نیاز یکماه استان را تامین نماید.