عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اولین همایش تکریم بیماران و مراجعان در بیمارستان مهدیه برگزار شد



اولین همایش تکریم بیماران و مراجعان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بیمارستان مهدیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه،  در این همایش بیمارانی که از طریق سامانه پیامکی با تیم مدیریتی بیمارستان در ارتباط بودند، در فضایی صمیمانه با بیان نظرات و نقاط قوّت و ضعف به ارزیابی عملکرد بیمارستان پرداختند.

در  همایش مذکور بیماران ضمن اعلام رضایت از نحوه عملکرد تیم مدیریتی بیمارستان، از  پیگیری های تلفنی شکایات و پیشنهادات واصله از طریق این سامانه پیامی و مداخلات بیمارستان اظهار خرسندی کردند.

در این همایش اعضای تیم مدیریتی بیمارستان به سوالات و مووعات مطرح شده از سوی بیماران پاسخ داده و توضیحات لازم را ارایه می کردند.

بر اساس این گزارش سامانه مذکور با هدف شناسایی مشکلات فرایندی و رفتاری موجود در روند درمان، بررسی ریشه ای و طراحی مداخلات هدفمند راه اندازی شد و رسالت خود را به درستی ایفا می کند و براساس آمار، تعداد شکایات واصله از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون به طرز قابل توجهی کاهش یافته است.

این همایش به مناسبت اولین سالگرد راه اندازی طرح ارتباط مستقیم بیماران با تیم مدیریتی بیمارستان مهدیه از طریق سامانه پیامکی با حضور بیماران و مراجعان و مسئولان بیمارستان برگزار شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع