عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت­ نام حفظ جزء سی ام قران کریم در دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سید احمد­رضا پیش­بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز زمان ثبت نام دانشجویان علاقه­ مند در طرح حفظ تلفنی و مجازی جزء سی ام قرآن کریم در این دانشگاه خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن بیان این خبر، گفت: طرح حفظ جزء سی­ ام قرآن کریم گام کوچکی است در راستای ترویج فرهنگ حفظ قرآن ­کریم و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حداقل ده میلیون حافظ قرآن کریم که طبق پیش­ بینی های انجام شده آموزش و هدایت ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان جهت آشنایی با شیوه های صحیح حفظ قرآن کریم انجام خواهد شد. براساس توافق به عمل آمده با مرکز ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور­خیریه استان قم، دانشجویان پس از ثبت نام، به صورت تلفنی و مجازی، تا پایان دوره (به مدت یک ماه) تحت آموزش و پشتیبانی این سازمان خواهند بود.

وی افزود: حفظ قرآن کریم از اولویت­های فعالیت­های قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی است و حفظ قرآن مقدمه تدبر و آشنایی با تفسیر قرآن کریم ضروری است که قطعاً ثمرات آن با هیچ فعالیت فرهنگی قابل قیاس نیست.

دکتر سید احمد­رضا پیش بین خاطر نشان کرد: در سال های قبل تلاش­های خوبی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای ترویج حفظ قرآن کریم انجام شده که این طرح می­ تواند رشد فعالیت­های قرآنی در حوزه حفظ را تقویت نماید.

لازم به ذکر است علاقه­ مندان جهت ثبت نام در این طرح می توانند به آدرس الکترونیکی http://quran.uast.ac.ir مراجعه کنند.