عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

با امکانات فعلی هم می توان فضای سبز را شاداب تر نمود.

برگزاری جلسه کمیته فضای سبز

در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

جلسه ستاد فضای سبز مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۹ در این مرکز برگزار شد . در این جلسه معاونان پشتیبانی و آموزشی، مسوولین پشتیبانی، خدمات، روابط عمومی و متخصصان مرتبط با موضوع، آقایان دکتر تدین، جمالی، روشن، قاسمی و سعادتی حضور داشت ند.

در ابتدای این جلسه دکتر حسینی معاون پشتیبانی مرکز در خصوص فعالیت‌های گذشته کمیته خصوصا در موضوع درختکاری و زیباسازی محیط صحبت کرد و گفت: باید در زیباسازی فضای سبز محیط با رعایت صرفه جویی در مصرف آب و سایر هزینه‌ها فعال باشیم .

دکتر بخشی معاون آموزشی مرکز نیز، با ارائه پیشنهاداتی در خصوص احیای فضای آموزشی و باغی مرکز، جزییاتی در مورد اصلاح فضاهای سبز مرکز تشریح کرد .

در ادامه سعید شادکام مسئول پشتیبانی مرکز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های درختکاری و زیباسازی فضای سبز مرکز و سایر فضاها و محیط های اداری در قالب کاشت درخت، ایجاد باغ، محوطه سازی، گلخانه، جدول گذاری و شبکه آبیاری پرداخت.

این جلسه با تبادل نظر اعضای شرکت کننده با هدف اصلاح و توسعه فضای سبز ادامه یافت. در پایان نیز، حاضرین، با بازدید میدانی از فضا های مختلف مرکز، نکات، پیشنهادات، و راهکارهای مختلفی در زمینه زیباسازی محیط، کنترل مکانیکی و شیمیایی علف های هرز و ایجاد محیط سبز آموزشی در قسمت شرقی مرکز جهت اجرا ارائه نمودند.