عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل روز یکشنبه ۸ تیر‌ماه سال جاری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، روز یکشنبه ۸ تیر‌ماه ۱۳۹۹ جلسه شورای هماهنگی با حضور ریاست مرکز، معاونین، روسای بخش‌های تحقیقاتی و مسئولین واحدهای ستادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر مدیریت مرکز تشکیل شد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در این جلسه با اعلام خبر سفر وزیر جهاد کشاورزی به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان به اردبیل و شهرستان‌های استان، برنامه بازدیدها را تشریح کرد.

دکتر کربلائی خیاوی با اشاره به جلسه‌ای که روز پنجشنبه ۵ تیرماه در دفتر مهندس نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در این جلسه بر تاسیس ایستگاه تحقیقات سیب‌زمینی با توجه به پتانسیل‌های بالای کشاورزی استان و تامین یک پنجم سیب‌زمینی کشور در استان اردبیل تاکید گردید .

در ادامه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بر لزوم افزایش ضریب نفوذ دانش برای جهش تولید در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اساسی برای جهش تولید در بخش کشاورزی این است که میزان و ضریب نفوذ دانش در عرصه‌های مختلف تولیدی این بخش افزایش پیدا کند .

دکتر کربلائی خیاوی بر تکریم ارباب رجوع، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، استفاده بهینه از نیروهای موجود، پیگیری عقد قراردادهای پژوهشی، نظارت بر کارهای تحقیقاتی، برنامه‌ریزی امور کارگران فصلی مرکز و استفاده بهینه از آن‌ها، هم‌افزایی، رعایت نظم و انضباط اداری و پیگیری به موقع امورات تاکید کرد . در ادامه هر یک از روسای بخش‌های تحقیقاتی و ستادی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.