عمومی | بنیاد ملی نخبگان

سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران به دور چهارم رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ چهارمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران ۱۱ و ۱۲ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزارکننده این رویداد است.

فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه نقشه برداری مغز در دو روز برگزاری این رویداد به روزترین و آخرین اطلاعات و فناوری‌های این حوزه را با یکدیگر تبادل می‌کنند.

همچنین معرفی فناوری‌های برتر مرتبط در داخل کشور و توسعه و ترویج بیش از پیش دانش نقشه برداری مغز در سطح کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فناورانه است.

بیشتر بخوانید: سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران برگزار می‌شود

با توجه بحران کرونا این دوره از رویداد به صورت مجازی برگزار می‌شود. ۹ نفر از اساتید برجسته این حوزه در آن سخنرانی می‌کنند. همچنین برگزاری ۵ پنل تخصصی از دیگر برنامه‌های جانبی این سمپوزیوم است.

در این دوره از رویداد تمام پژوهشگران و محققان از سراسر کشور می‌توانند به صورت رایگان شرکت کنند. علاقمندان برای حضور و ثبت نام در سمپوزیوم می‌توانند به سایت آزمایشگاه مراجعه کنند.

این آزمایشگاه با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی و نقشه‌برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است