عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

میزبانی فارس از دو وبینار آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

استان فارس در راستای ارتقاء آموزش های مجازی و همچنین برگزاری آزمون های الکترونیکی، دو وبینار کشوری ویژه اساتید و روسای دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور در تاریخهای ۹۹/۳/۳۰ و ۹۹/۳/۳۱برگزار کرد .

موضوع یکی از این وبینارها " آزمون های الکترونیکی دروس نظری و عملی  " بود که با سخنرانی و ارائه آموزش توسط دکتر سیدعلی اکبر صفوی رئیس کارگروه آموزش عالی الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر مهدی اردستانی مدیرکل IT دانشگاه فنی و حرفه ای کشور همراه بود .

دکتر غلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه، به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد آموزش های مجازی و برنامه ریزی لازم برای برگزاری آن پرداخت .

دکتر محمدجامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شرکت کننده در این وبینار از تلاش های دکتر کیانی معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در راستای آموزش های مهارتی قدردانی کرد .

دکتر شریفی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان، به دیگر وبینار برگزار شده توسط این دانشگاه با موضوع "ا ایجاد آزمون ساز و تکلیف در بستر سمیاد " اشاره کرد و گفت: در این وبینار مهندس خرام از استادان دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به تدریس روش های ایجاد آزمون های مجازی درمحیط سمیاد از جمله بررسی ابزار ها و روش های مختلف طراحی آزمون پرداخت و روسا، معاونین و اساتید حاضر در جلسه به صورت مجازی سوال های خود را مطرح کردند .

شریفی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای فارس با توجه به دارا بودن بیشترین تعداد آموزشکده و دانشکده یکی از بزرگترین دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور محسوب می شود، تصریح کرد: به منظور ارتقاء سطح برگزاری آزمون های آنلاین این دانشگاه اقدام به برگزاری وبینارهای آموزشی تخصصی در بخش های مختلف کرده است .