عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

نصب و راه اندازی سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر دقیقه در مرکز گلستان

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه از نصب و راه اندازی سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر دقیقه در مرکز گلستان خبر داد.
دکتر شیرزادیان در مصاحبه با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: بعد از نصب بزرگترین دستگاه اکسیژن ساز استان در مرکز آموزشی درمانی فارابی(بعنوان دستگاه سوم مرکز)، با پیگیری های بعمل آمده توسط تیم مدیریتی دانشگاه و زحمات رییس، مدیر و همکاران مرکز آموزشی امام رضا(ع)، دومین دستگاه اکسیژن ساز مرکزی ثابت با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر دقیقه امروز در بیمارستان گلستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهار داشت:با نصب این دستگاه در کنار دستگاه موجود که آن هم مدت کوتاهی ست راه اندازی گردیده است، ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان گلستان به بالای ۸۰۰ لیتر در دقیقه رسید که حاشیه امنیت بالایی را برای کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان رقم خواهد زد.
به گفته وی یک دستگاه ۵۰۰ لیتری دیگر نیز به زودی جهت یکی دیگر از مراکز درمانی تابعه دانشگاه وارد استان خواهد شد.
دکتر شیرزادیان گفت:جمع کل اعتبار تقریبی این حجم خرید سیستمهای اکسیژن ساز مرکزی(چهار دستگاه) به بالای پنج و نیم میلیارد تومان می رسد.
وی افزود:حمایتهای رئیس دانشگاه ، معاونتهای توسعه و منابع، غذا و دارو و درمان دانشگاه و تیم مدیریتی و همکاران مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) در فراهم ساختن امکانات لازم جهت راه اندازی این دستگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.