مقالات فصلنامه مسائل آموزش زبان انگلیسی، دوره ۸، شماره ۲ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه مسائل آموزش زبان انگلیسی، دوره ۸، شماره ۲
که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۱۳ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه مسائل آموزش زبان انگلیسی
(Issues in Language Teaching) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه علامه طباطبائی به صورت فصلی به زبان انگلیسی از سال ۱۳۹۱ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۸، شماره ۲ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته
۲.
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تامل عمیق) معلم به عنوان پیش بینی کننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی
۳.
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر
۴.
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین
۵.
بررسی رابطه میان حساسیت میان فرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی
۶.
نقد گفتمان نظارت: بررسی تلطیف در گفتمان ناظران مدرسین زبان انگلیسی در ایران
۷.
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری
۸.
نقش تکیه گاه سازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
۹.
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
۱۰.
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامه ی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی
۱۱.
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند
۱۲.
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن