عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ مورد رسید!


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سومین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۱۵مورد  گزارش شده است.

وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب ۳۲۸ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد و درصد مبتلایان به کووید ۱۹ سیر صعودی خود را طی می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از فوت سیزدهمین بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: این بیمار با ۸۹ سال سن و بیماری زمینه قلبی و عروقی متاسفانه براثر ابتلا به کرونا در گذشت.

وی اذعان داشت: درصد  و تعداد موارد مثبت  کرونایی استان در نمونه های امروز به خصوص در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بسیار بالا می باشد.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازار ها و مکان های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: تاکید همیشگی ما استفاده مداوم از ماسک در مکان های عمومی و ادارات و توجه ویژه به رعایت فاصله گذاری پویا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.