عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از توان و ظرفیت پرستاران در مبارزه با کرونا استفاده خواهد شد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی ،۵۰ درصد بیمارستان های زیر پوشش باید به حوزه بیماران غیر کرونایی  اختصاص یابد ،اظهار کرد: لازم است که از توان و ظرفیت کادر پرستاری تمامی مراکز درمانی در حوزه کرونا استفاده شود تا در زمان مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش وب دا، دکتر صالح مقدم در نشست ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با پیگیری های رییس دانشگاه، مرحله دوم پرداخت تشویقی های  مالی به پرستاران شاغل در بخش های کرونایی به زودی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست پرداخت تشویقی های مالی اسفند ماه سال گذشته انجام شد خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده، مرحله دوم این پرداختی ها مربوط به ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد نیز تا ظرف روزهای آینده با اولویت بیمارستان قائم(عج) پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تمام تلاش بر روی فراهم شدن زمینه برای افزایش مهارت و دانش پرستاران و بهبود شرایط موجود متمرکز شده است تصریح کرد: با اقدامات و برنامه های تدوین شده تلاش می شود که بیماران رضایت کامل را از خدمات پرستاری داشته باشند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، جایگاه پرستاران در رده های مختلف در راستای حفظ منزلت حرفه ای را از دیگر اهداف مد نظر عنوان کرد و گفت: مدیران پرستاری در مراکز درمانی نقش موثری در پیشبرد این هدف دارند تا پرستاران با کیفیت، رضایت و رغبت بالا به بیماران خدمت کنند.

صالح مقدم با بیان اینکه در این راستا سامانه ای در معاونت درمان در حال طراحی است که در آن بتوان ضمن مدیریت جامع، شرایط توزیع نیروی انسانی، آموزش، بهسازی و حفظ نیروی انسانی در دانشگاه فراهم شود اظهار کرد: این سامانه در تمامی مراکز درمانی وبخش های بیمارستانی فعال خواهد شد و تمامی فعالیت های پرستاران حوزه بالین در این سامانه ثبت و رصد می شود تا مدیران در لحظه از خدمات انجام شده پرستاران مطلع شوند.

{jcomments on}