کارگاه «تحقیق در بازار (۱)» برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامههای نخبگانی هدفمند، هشتمین کارگاه گام دوم برنامه نوآفرین که به همت بنیاد نخبگان فارس و مرکز نوآوری دانشگاه شیراز در حال برگزاری است، با عنوان «تحقیق در بازار (۱)» به صورت مجازی برگزار شد.
این کارگاه با هدف افزایش توانمندی و سعه دید مستعدانبرتر برگزا و موضوعاتی مانند ارائه متدولوژی تحقیق، تشخیص مساله تحقیق، منابع جمعآوری داده، تحلیل داده و تحلیل زنجیره ارزش تشریح شد.
در پایان ضمن اشاره به ابعاد مختلف بازار و تحقیق و ارتباط این دو با یکدیگر خاصه در نوارزشآفرینی، به پرسشهای شرکتکنندگان پاسخ داده شد.