عمومی | دانشگاه صدا و سیما

مومنی شریف: دانشجویان رسانه هشیار باشند، جاده هنر لغزنده است

رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی جاده هنر و رسانه را لغزنده توصیف کرد و گفت: کسب شهرت یکی از نتایج کار رسانه است و این عنصر بدون ارزشهای انسانی و اسلامی به جاده ای لغزنده ختم می شود.

محسن مومنی شریف در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما افزود: دانشجویان و هنرجویان جوان با تقویت سه بخش اخلاق و اعتقادات، تفکرپویا و مهارت حرفه ای می توانند جاده لغزنده هنر را به سلامت طی کنند و اسیر نام و شهرت کاذب نشوند.

وی گفت: شهید آوینی در این سه بخش به کمال رسید لذا امروز از نام او به عنوان هنرمندی با اخلاق، متفکر و حرفه ای یاد می شود.

رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مرتضی آوینی هم از راه کشف و شهود و هم از راه مطالعه و جهان بینی به سنن الهی رسیده بود. از او می توان به  عنوان یک هنرمند متخصص و معتقد به ارزش های اسلامی و انسانی و الگوی هنری و رسانه ای هنرجویان جوان و انقلابی نام برد.

این فعال هنری به مشی اخلاقی و تواضع حرفه ای شهید آوینی اشاره کرد و گفت: آوینی علاوه بر کار رسانه ای، مطالعات گسترده ای در تمدن غرب، حکمت و عرفان اسلامی، فرهنگ و ادبیات وعلوم اجتماعی داشت که این امور باعث غنای توایدات رسانه ای آن شهید بزرگوار شده است.