عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

باید افکار و خدمات ماندگار شهید چمران بیش از پیش برای دانشجویان تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: شهید چمران اسوه مقاومت ، استاد جهادی و نماد مبارزه با استکبار بود و باید ارمانها و اندیشه های ایشان بیش از پیش برای دانشجویان تبیین شود

دکتر محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر ماوایی برای نیروهای انقلابی و ترویج فعالیت جهادی بوده است و شهید چمران هم نماد کار جهادی و اقدام و عمل در عرصه های مختلف بوده است.

وی تصریح کرد:  با اقدامات جهادی مدیریت دانشگاه  آزاد اسلامی امروز این دانشگاه ماوای برای نشر تفکر و اندیشه های شهید چمران است و اساتید دانشگاه باید با الگو برداری از رفتار و تلاش های شهید چمران آن را برای نسل های آینده و به ویژه دانشجویان تبیین کنند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی امروز برای عبور از شرایط کنونی نیازمند تربیت اساتیدی در تراز  شهیدچمران است که هم در عرصه های علمی و پژوهشی و هم در عرصه مبارزه با استکبار پیش قرول بود.

وی بیان کرد: یکی از مهترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کنونی میدان دادن به نیروهای جوان و انقلابی است تا با کسب تجربه در آینده در خدمت  انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی بیان کرد: علیرغم گذشت سال ها از شهادت شهید چمران هنوز ابعاد شخصیتی و خدمات ماندگار ایشان به نظام و جهان اسلامی ناشناخته مانده است و می طلبد جامعه دانشگاهی در این راه  بیشتر تلاش نماید.