عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری وبینار تعامل استاد و دانشجو در آزمون های مجازی در بستر سمیاد با حضور معاون محترم اموزشی دانشگاه به میزبانی استان گلستان

وبینار تعامل استاد و دانشجو در آزمون های مجازی در بستر سمیاد ویژه  مدرسین رسمی و مدعو آموزشکده و دانشکده های سرار کشور با حضور دکتر کیانی، معاون محترم آموزشی دانشگاه، خانم دکتر تقوایی مدیرکل محترم امور مدرسان و اعضای هیات علمی دانشگاه، خانم دکتر کشیری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان، اعضای کارگروه آموزش های مجازی استان، مدرسان، اعضای هیات علمی و ..  به صورت مجازی در روز شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹برگزار گردید .

در ابتدا دکتر کیانی، معاون محترم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن عرض خداقوت به همکاران؛ با اشاره به نزدیک شدن فصل امتحانات، خطاب به روسای مراکز، معاونین، همکاران، مدرسان و سایر زحمتکشان حوزه آموزش عنوان: انتظار این است همکاران محترم تمام تلاش خود را برای ارائه محتوا و تکمیل دروس در سامانه سمیاد به کار گرفته و نسبت به برگزاری شایسته امتحانات اهتمام ویژه داشته باشند. دکتر کیانی در انتهای سخنان خود برای تمامی همکاران، خصوصا همکارن حوزه آموزش، مدرسان مدعو و اعضای هیات علمی آرزوی سلامتی و توفیق نمودند .

سپس خانم دکتر کشیری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان با بیان اینکه یکی از مهم ترین فعالیت های فرآیند آموزش برگزاری آزمون به صورت شایسته و مناسب است به اهمیت برگزاری هر چه بهتر آزمون ها با توجه به شرایط خاص در ترم جاری اشاره کردند .

ایشان با اشاره به آموزش های مجازی در بستر ادوبی کانکت و سمیاد که سامانه رسمی آموزش دانشگاه می باشد، اظهار کردند: با عنایت به اهمیت برگزاری آزمون مجازی، نیازمند آموزش های مناسب به مدرسان و دانشجویان جهت برگزاری آزمون و شرکت در آزمون هستیم. در ادامه عنوان کرد: این وبینار با هدف آشنایی مدرسان با فرآیند آزمون در سمیاد می باشد و وبینارهای مشابهی برای آموزش دانشجویان نیز در حال برنامه ریزی است .

در ادامه مهندس سیدمحمد سید کلبادی عضو هیات علمی و رئیس گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان محتوای آزمون ها در بستر سمیاد را تدریس و توضیحات مفصلی در خصوص انواع آزمون های تشریحی، چند جوابی، جورکردنی، تستی و ... ارائه، و برای هر آزمون با طرح مثال و به صورت عملی توضیح داد .

همچنین نحوه تصحیح آزمون ها، نحوه نمره گذاری و محاسبات نمرات در سمیاد را توضیح داده و برای این قسمت از کار نیز مثال های عملی در محیط سمیاد طرح و ارائه کرد .

در انتهای جلسه خانم دکتر تقوایی مدیرکل محترم امور مدرسان دانشگاه  ضمن عرض خسته نباشید به همکاران، مدرسان و اعضای هیات علمی دانشگاه عنوان کرد: تلاش فراوانی تا کنون در حوزه آموزش های مجازی انجام شده است که برگزاری شایسته امتحانات کامل کننده این مسیر دشوار می باشد. از این رو برگزاری وبینار و تولید محتوای آموزشی برای امتحانات در دو بخش اساتید و دانشجویان بسیار مهم و حائز اهمیت است .