عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

نخستین فراخوان پذیرش دانشجوی پسادکترای سال ۹۹ در دانشگاه پزشکی مشهد

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه  علوم پزشکی مشهد اولین فراخوان جذب دانشجوی پسا دکترای سال ۹۹  را برگزار می نماید.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این مرحله ۱۰ دانشجو در فیلدهای تحقیقاتی مختلف با  حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه  پذیرش خواهند شد.

دکتر سعید اسلامی خاطر نشان کرد : تمامی افراد علاقمند به شرکت در دوره مذکور می توانند در صورت داشتن شرایط احراز، مستندات و مدارک خود را از روز اول تیر ماه الی اول مرداد  به همراه نام استاد مربوطه به نشانی رایانامه ramresearch@mums.ac.ir ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا هر گونه سوال با شماره ۳۸۴۵۲۴۷۵ تماس حاصل نمایید.

دکتر اسلامی در خصوص شرایط داوطلبین متقاضی دوره مذکور گفت :  داشتن مدرکPhD/ PhD by Research مورد قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری که بیش از یکسال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی و یا سه سال از تاریخ اخذ مدرک PhD / PhD by  Research  نگذشته باشد، داشتن حداقل سه مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI  و نمایه شده ISI بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D. و به عنوان نویسنده اول یا مسئول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و عدم منع قانونی برای فعالیت به عنوان دانشجو و انتخاب یکی از اساتید واجد شرایط و اخذ نامه موافقت از استاد مربوطه  از جمله شرایط پذیرش داوطلبان به شمار می رود.

وی افزود : دوره پسادکتری دوره‌ای است موقت و معین (حداقل یک سال و حداکثر دو سال) که برای انجام فعالیت‌های پژوهشی به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی و ضرورت‌ تحقیقات مستقل برای متقاضی گذراندن این دوره و در حوزه مرتبط با تخصص وی ایجاد می‌شود.

علاقمندان   جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند به اینجا مراجعه نمایند.

{jcomments on}