عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

برگزاری هفتمین جلسه شورای سلامت شهرستان بهمئی در سال ۹۹ با محوریت کووید ۱۹


هفتمین جلسه شورای سلامت شهرستان بهمئی در سال ۹۹ با محوریت کووید ۱۹، به با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: با توجه به شیوع گسترده  ویروس کرونا در روزهای اخیر، هفتمین جلسه شورای سلامت شهرستان در سال۹۹ و با محوریت کووید ۱۹ برگزار گردید.

مهندس علی آبشنگ افزود: برخورد قانونی با خوانندگان مراسمات عزاداری و شادی در سطح شهرستان و همچنین اجبار ادارات شهرستان به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده اجباری از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

وی بیان کرد: از دیگرمصوبات این جلسه نصب بنر با عناوین راه های پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در ورودی کلیه ادارات و همچنین تهیه بسته های معیشتی و حمایتی توسط کمیته امداد، سپاه پاسداران و دهیاران جهت کمک به خانوارهای نیازمندی که در سطح شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش وب دا؛ از دیگر مصوبات این جلسه لغو کلیه مراسمات تجمعی در ادارت و سازمان های شهرستان و همچنین توزیع مرغ های مدد جویان اداره بهزیستی به وسیله گروه های جهادی و دهیاران بوده است.