عمومی | دانشگاه گیلان

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه گیلان

مراسم "مهرواره همدلی دانشگاهیان " با حضور تشکل های دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه و مهمان این برنامه دکتر فردین مهرابیان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این مراسم دکتر فاطمه کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن  تقدیر و تشکر از فعالان عرصه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، مقاومت و ایستادگی پرسنل و کادر پزشکی استان را نمودی از جلوه های فداکاری و حضور مجاهدانه رزمندگان در دفاع مقدس دانسته و اظهار داشتند در نبرد بین روزهای سخت و انسان های سخت نهایتاً روزهای سخت سپری خواهند شد و انسان های سخت هستند که راسخ و استوار می مانند.

در ادامه تعدادی از حاضران اعم از مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مسئول انجمن مدرسین، دبیر شورای صنفی اساتید، مسئول صندوق خیریه ارغوان، دبیر کل انجمن های علمی، دبیر کل کانون های فرهنگی و هنری و اجتماعی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و معاون دانشجویی دانشگاه به بیان نظرات و تشریح مختصر عملکرد واحد مربوطه در ایام کرونا پرداختند.

در خاتمه نیز از دکتر مهرابیان به عنوان نماینده کادر درمان و پزشکی استان تقدیر و از خانواده های همکاران مرحوم دانشگاه (عطائی پور و افلاکیان دوست) که در این ایام دعوت حق را لبیک گفتند با تقدیم لوح یادبود دلجویی گردید.

تصاویر مراسم