عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نظامنامه فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی در حال تدوین است

جلسه بررسی عملکرد سه ماهه معاونت فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی با حضور مدیران کل این حوزه و مدیر کل حراست سازمان مرکزی در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن ارائه گزارش از اقدامات سه ماه گذشته معاونت در فضای، مجازی ضرورت برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی را یادآور شد. دکترمحمدی افزود: در سه ماه گذشته ۸۵۰ کانال و گروه در فضای مجازی با بیش از ۵۰ عنوان فعالیت در حوزه‌های دینی قرآنی تربیتی فرهنگی و اجتماعی شکل گرفته است که اقدامات بعضی از این گروه‌ها از شرایط عادی موثرتر بوده است.عضو هیئت رئیسه دانشگاه در ادامه به ضرورت ساماندهی فعالیتهای فضای مجازی در شبکه‌های داخلی ترکیب و از مدیران این حوزه خواست که در تولید محتوا و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی دقت لازم را مبذول دارند.

در ادامه این جلسه دکتر حوری مدیر کل حراست دانشگاه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده معاونت فرهنگی در دوران کرونا از تشکیل کمیته سیاست گذاری فعالیت های فرهنگی  در فضای مجازی به عنوان یک ضرورتی اجتناب‌ناپذیر یاد کرد.

در پایان این جلسه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی  و روسای ادارات مربوطه به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که مقرر شد این موضوع در شورای تخصصی فرهنگی دانشگاه مطرح و پس از تصویب با قوت به کار خود ادامه دهند.