عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

وبینار آموزشی فرآیند برگزاری آزمون در بستر سمیاد با حضور دکتر کیانی معاون محترم آموزشی به میزبانی استان بوشهر

و بینار آموزشی با فرآیند برگزاری آزمون در بستر سمیاد به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با حضور دکترکیانی معاون محترم آموزشی دانشگاه، دکتر منصوری نسب رئیس محترم استان، معاونین آموزشی و کارشناسان حوزه آموزش، اساتید و مدیران گروه با ۷۸۷ آموزشگر در تاریخ ۹۹/۳/۲۰ به صورت مجازی برگزار گردید .

در ابتدا دکتر کیانی راهکارهای لازم  جهت تکمیل فرایند های آموزشی و تقویت یادگیری، تداوم و پیگیری امور و توجه به برنامه های وزارت عتف و سازمان مرکزی، مطالبی را بیان نموده  و از اهتمام جدی آموزشگران دانشگاه فنی و حرفه ای تجلیل کردند .

اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر ضمن خیر مقدم به آموزشگران دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در بستر مجازی اظهار کرد: در این دانشگاه گام های هدفمندی در راستای آموزش مجازی با توجه به شرایط خاص کرونایی برداشته شده است که یکی از این گام ها برگزاری آزمون مجازی خواهد بود.

خانم دکتر تقوایی رئیس مرکز آموزش مدرسین دانشگاه، از تلاش و اهتمام آموزشگران قدردانی و  استفاده از آموزش های الکترونیکی را برای دانشگاه یک امر ضروری دانست.

مهندس عادلی نیا رئیس مرکز آموزش های آزاد دانشگاه در خصوص نقش آموزش های الکترونیکی  و تلاش آموزشکده ها جهت استفاده از آن صحبت و راهکارهایی ارائه داد.

در این وبینار پیمان عاربی عضو  هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای بصورت ویدیو کنفرانس مطالبی در ارتباط با نحوه برگزاری آزمون مجازی در سامانه سمیاد و اهمیت برگزاری این آزمون مطرح کرد.

در پایان خانم دکتر تقوایی مدیر کل مرکز امور مدرسان و مهندس عادلی نیا رئیس مرکز آموزش های آزاد و خاص دانشگاه، پاسخگوی  سوالات حاضرین بودند.