عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه علم و صنعت ایران

نشست بررسی ارتباط موثر دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و اکوسیستم کارآفرینی بخش کشاورزی، دوشنبه ۱۹خردادماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار شد .
در این نشست که تعدادی از نمایندگان فعال در بخش کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، از جمله آقایان دکتر ساداتی نژاد (نماینده مردم شهر کاشان)، نقدعلی (نماینده مردم خمینی شهر)، ایزدپناه (نماینده ایذه)، رئیسی (نماینده مردم میناب)، اوسطی (نماینده قروه)، آزادی خواه (نماینده همدان) و خانم رفیعی (نماینده مردم تهران) حضور داشتند ،

در ابتدا مهندس صفرنواده (مدیرعامل شرکت کاریزاعتماد)، به ارائه توضیحاتی در خصوص رویداد و نمایشگاه ارائه نیازهای فناورانه بخش کشاورزی و ضرورت های آن و همچنین اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علم و صنعت ایران پرداخت .
در ادامه، دکتر ساداتی نژاد (نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی) اولویت ها، برنامه ها و سیاست های مجلس در بخش کشاورزی را تبیین کرد و سپس سایر نمایندگان، به بیان نظرات خود پرداختند .
در انتها نیز نمایندگان حاضر در دانشگاه، ضمن ادای احترام به شهدا در یادمان شهدای دانشگاه، از شتاب‌ دهنده کاریز اعتماد، پژوهشگاه و مرکز نوآوری مانا بازدید به عمل آوردند.
آلبوم تصاویر
Sapp.ir/iust_iran