عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

برگزیدگان دومین جشنواره رویش دانشگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون معرفی شدند

با اتمام روند داوری فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در طول سال تحصیلی جاری، کانون‌های برگزیده در هر بخش معرفی شدند.

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در سال تحصیلی جاری، تعداد کانون‌های فرهنگی دانشجویی با افزایش سی درصدی نسبت به سال گذشته به ۱۹ کانون رسید و در مجموع بالغ بر ۲۶۰ برنامه را در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجرا نمودند.
عمده برنامه‌های برگزار شده از سوی کانون‌های فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سطح دانشگاهی و شهرستانی صورت گرفت اما برخی طرح‌ها نیز در سطوح بالاتری مانند سطح ملی نیز برگزار شدند.
با اینکه قرار بود بخش نمایشگاهی جشنواره رویش دانشگاهی در اسفندماه برگزار گردد و حتی فعالیت‌های مربوط به برپایی غرفه‌ها نیز آغاز شده بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخش نمایشگاهی این جشنواره برگزار نگردید و کانون‌های فرهنگی فعالیت‌های خود را در فضای مجازی متمرکز کرده و با محوریت ویروس کرونا، فعالیت‌های‌شان را در قالب اجرای مجموعه طرح‌های خلاقانه‌ای در بستر اینترنت ادامه دادند.
در مجموع با ارزیابی فعالیت‌های این کانون‌ها براساس مستندات و فعالیت‌های صورت گرفته که شامل فعالیت‌های حضوری و همچنین فعالیت‌های مربوط به حوزه فضای مجازی می‌شد و پس از تجمیع آرا داوران، کانون‌های برگزیده و کانون‌های قابل تقدیر دومین جشنواره رویش دانشگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در شش بخش، به شرح زیر معرفی شدند:

بخش تعدد و تنوع برنامه‌ها
کانون برگزیده: موسیقی
کانون شایسته تقدیر: محیط‌زیست

بخش ساختار و تشکل‌یابی
کانون برگزیده: کازرون‌شناسی
کانون شایسته تقدیر: همیاران سلامت بهداشت

بخش تولید آثار فرهنگی
کانون برگزیده: همیاران سلامت بهداشت
کانون شایسته تقدیر: کازرون‌شناسی

بخش اجرای خلاقانه‌ترین برنامه‌ها
کانون برگزیده: کازرون‌شناسی
کانون شایسته تقدیر: موسیقی

بخش فراگیری طیف مخاطبان
کانون برگزیده: صلح
کانون شایسته تقدیر: همیاران سلامت بهداشت

و در مجموع فعالیت‌ها
کانون برگزیده: کازرون‌شناسی
کانون شایسته تقدیر: همیاران سلامت بهداشت