عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

اطلاعیه شماره ۲ امتحانات (مهم)

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از دانشجویان گرامی خواست به اطلاعیه مهم شماره ۲ امتحانات که در خصوص نحوه برگزاری می باشد توجه فرمایند متن اطلاعیه بدین شرح است :

۱- دانشجویان غیربومی بایستی تا پایان روز ۲۲ خرداد ۹۹ با مراجعه به سایت azmoon۹۹.iau.ac.ir و دانلود نرم افزار امن آزمون، نسبت به بارگذاری اطلاعات خود در نرم افزار اقدام نموده و محل آزمون خود که نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل سکونت است، را انتخاب نمایند. چنانچه با کد دانشجویی احراز هویت ایشان ممکن نشد، با کد شناسایی اقدام نمایند. دانشجویان اتباع خارجی نیزبجای کد ملی ده بار عدد ۹ را وارد نمایند.

۲- دانشجویان طرح تعاون در ساعت امتحان تعیین شده در کارت ورود به جلسه با همان موبایلی که در سامانه ثبت نام نموده اند، باید به محل اعلام شده در اپلیکیشن در واحد محل سکونت مراجعه نمایند تا امتحان برای ایشان ارسال شود.

۳- برگزاری امتحان مجازی فقط در دروس دکتری یا مشترک ارشد و دکتری با جمعیت کمتر از۱۰ نفر و با درخواست استاد و با ضبط کامل جریان امتحان امکان پذیر است. همچنین در بین واحدهای استان فقط واحد طبس می تواند دروس معارف را به صورت مجازی برگزار نماید.

۴- با توجه به اعلام وضعیت شهرهای استان توسط ستاد کرونا، در صورت قرمزبودن وضعیت هریک از شهرهای محل واحدها، امتحانات در آن واحد برگزار نشده و در پایان بازه امتحانی برگزار می گردد. ولی چنین واحدی موظف به پذیرش دانشجویان طرح تعاون خواهد بود. اطلاع رسانی عدم برگزاری امتحانات یک روز به دلیل وضعیت قرمز شهر ، روز قبل از طریق وب سایت دانشگاه انجام می شود.

۵- امتحانات واحد بیرجند در ۴ زمان و ۲ سالن در هر روز به این ترتیب برگزار می شود؛ ۸ تا ۱۰ و ۱۴ تا ۱۶در سالن شهید مطهری و ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ در سالن ورزشی شهید عباسپور. هر سالن در بازه بین دو امتحان به صورت روزانه گندزدایی و ضدعفونی می گردد. سیستم های تهویه سالن ها نیز مداوم روشن خواهد بود.

۶- در ورودی هر سالن موکت های آغشته به مواد ضدعفونی پهن شده تا کف پای واردشوندگان به سالن را ضدعفونی نماید. پس از درب ورودی نیز موکت خشک نصب شده تا مانع سرخوردن افراد شود.

۷- هر صندلی در فاصله دو متری از صندلی کناری خود چیده شده است تا امکان انتقال عفونت نباشد.

۸- در زمان ورود دانشجویان کنترل گواهی سلامت، تب سنجی و ضدعفونی کف دستان انجام خواهد شد. امکان ورود افرادی که دارای علائم ظاهری و تب هستند، به جلسه امتحان نخواهد بود. در صورت موافقت مراجع ذیربط از این گونه افراد در مکان مستقل و دور از دیگران امتحان به عمل می آید هرچند این دانشجویان بایستی برای حفظ سلامت دیگران اخلاقاً از مراجعه به دانشگاه امتناع نمایند.

۹- دانشجویان موظف به استفاده از ماسک و دستکش در زمان ورود به دانشگاه و سالن امتحان هستند و از ورود دانشجویان فاقد ماسک به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

۱۰- در امتحانات این ترم ژوری توسط دانشجویان امضا نمی شود و احراز هویت دانشجویان از طریق چهره توسط مراقبین و فیلم برداری از جریان امتحان صورت می گیرد.

۱۱- اساتید و عوامل اجرایی نیز موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند.

۱۲- آب در سالن توزیع نمی گردد لذا دانشجویان در صورت نیاز به آشامیدن آب با خود آب معدنی همراه داشته باشند.

۱۳- فروش آب معدنی، ماسک و دستکش توسط عوامل بوفه در محل سالن امتحانات انجام می شود.

آرزوی ما سلامتی و موفقیت شماست

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه