عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان

دستورالعمل زمانبندی و شیوه ی اجرای امتحانات ترم جاری

به اطلاع دانشجویان، اساتید و کارکنان محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی می رساند؛ کلیات دستورالعمل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، ابلاغی از سازمان مرکزی، به شرح ذیل است:

.۱امتحانات حضوری است و فاصله گذاری اجتماعی به دقیق ترین شکل ممکن اجرا می شود

.۲زمانبندی امتحانات از  روز شنبه ۲۴ خرداد لغایت پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۹ به مدت ۴ هفته در سه نوبت امتحانی است به نحوی که کمترین تعداد ممکن دانشجو در هر نوبت وارد حوزه امتحانی می شود.

.۳برنامه امتحانی جدید در پرتال دانشجویان قرار خواهد گرفت.
.۴خوابگاه ها وسلف سرویس دانشگاه تعطیل است و مسجد دانشگاه فقط برای اقامه نماز ظهر باز می باشد.

.۵دانشجویانی که محل سکونت آنها با واحد دانشگاهی محل تحصیل انطباق ندارد، با توجه به تعطیلی خوابگاهها، می توانند در سامانه ی اینترنتی azmoon۹۹.iau.ac.ir ویژه ی امتحانات ثبت نام کنند و با انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی محل سکونت خود، امتحانات را بگذرانند.

.۶نشانی سامانه ی اینترنتی ثبت نام ظرف چند روز آینده (به محض آغاز فرآیند ثبت نام)، اطلاع رسانی می شود.

.۷چنانچه از روز ۲۴ خرداد لغایت ۱۵ تیرماه وضعیت شهراز سوی ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا قرمز اعلام شود، دراین خصوص تصمیم گیری  واطلاع رسانی خواد شد.

.۸کلاسهای عملی اعم از آزمایشگاهی، کارگاهی و .... به محض پایان امتحانات آغاز می گردد. (زمانبندی اطلاع رسانی خواهد شد).
.۹دانشجویان گرامی داشتن ماسک ، دستکش و رعایت پروتکل بهداشتی در جلسه امتحان الزامی است.
.۱۰ امکان برگزاری امتحانات دروس عمومی-اسلامی از طریق دفتر نهاد مقام معظم رهبری سایت رسمی آموزش مجازی دانشگاهیان امکان پذیر می باشد ، دانشجوان می توانند با مراجعه به سایت مذکور در آزمون درس مورد نظر  شرکت نمایند.

.۱۱لازم است تمامی دانشجویان قبل از شروع امتحانات حضوری در سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام نموده و در صورتیکه علائم بیماری را نداشتند ، پیامک دریافت شده از سامانه مذکور و یا فرم خوداظهاری تکمیل شده پیوست را در بدو ورود به مسئولین تعیین شده در حوزه امتحانات ارائه نمایند.
#روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی