عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر: تایید ۲۳۲ مبتلای جدید / بهبودی قطعی ۷۶۷ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۲۰ خردادماه ۲۳۲ نفر شامل ۱۱۰ مرد و ۱۲۲ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۳۲ مورد جدید، ۷۵ مورد در بوشهر، ۹ مورد در دیلم، ۳۱ مورد در گناوه، ۴۳ مورد در دشتستان، ۱۰ مورد در تنگستان، ۱۹ مورد در دشتی، ۲ مورد در دیر، ۱۲ مورد در کنگان، ۸ مورد در عسلویه، و ۲۳ مورد در شهرستان جم شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: از ۲۳۲ مورد جدید، ۱۲۲ نفر خانم و ۱۱۰ نفر آقا هستند که متاسفانه یک آقای ۶۵ ساله و یک خانم ۳۳ ساله با بیماری زمینه‌ای از شهرستان بوشهر فوت‌ شده‌‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۱۰۰ نفر) تاکنون ۷۶۷ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۲۷۶ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۳ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، سفر نرفته، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.
انتهای پیام/ س.م - ۱۰۲۱
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع رسمی اخبار حوزه سلامت در استان