عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

اطلاعیه/ تشریح نحوه حضور دانشجویان در آزمون الکترونیکی

به استحضار دانشجویان عزیز میرساند که با توجه به مطالبه گسترده دانشجویان مبنی بر برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی و تحقق آن، بالاجبار تغییراتی در زمانبندی امتحانات صورت گرفته که دانشجویان محترم می بایست در اسرع وقت جهت اطلاع از این تغییرات به سامانه خدمات الکترونیکی – بخش امتحانات (https://service.iauec.ac.ir) خود مراجعه نمایند.

در شیوه الکترونیکی امتحانات، کلیه دروس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (به غیر از دروس عمومی) به صورت تشریحی برگزار خواهد شد. کافی است دانشجوی واحد الکترونیکی که امکانات حضور در کلاس آنلاین را دارا می باشد (لپ تاپ و یا کامپیوتر مجهز به وب‌کم)، به کلیه سوالات دریافتی آنلاین از سامانه آزمون الکترونیکی واحد، در برگه سفید خویش پاسخ دهد و تصویر پاسخنامه را در سامانه بارگذاری (آپلود) نماید. (تاکید می گردد نیازی به حضور فیزیکی دانشجو در حوزه امتحانی نمی باشد).

ضمناً امتحان پایان ترم دروس عمومی به صورت تستی برگزار می شود. در این روش دانشجو پاسخ صحیح را در سامانه آزمون الکترونیکی واحد الکترونیکی انتخاب می نماید. با توجه به قابلیت های متمایز سامانه واحد الکترونیکی با سایر سامانه ها و با توجه به اینکه در هنگام برگزاری آزمون دانشجو ارتباط صوتی و تصویری با استاد خویش دارد، می تواند از استاد درس و ناظرین امتحان، پرسش خود را مطرح نماید.

در اطلاعیه های آتی آدرس سامانه آزمون الکترونیکی واحد و دستورالعمل های مورد نیاز، اطلاع رسانی می گردد.