عمومی | موسسه آموزش عالی امام جواد

اطلاعیه امور مالی در خصوص پرداخت شهریه نیمسال جاری

بنا به اطلاعیه امور مالی دانشگاه، نحوه پرداخت شهریه در نیمسال جاری اعلام گردید.

با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات پایان‌ترم، لازم است دانشجویان عزیز حداکثر تا پایان خردادماه نسبت به تسویه حساب شهریه ترم جاری اقدام نمایند.

لازم بذکر است بعد از تاریخ فوق دسترسی به سامانه LMS و شرکت در کلاسهای آنلاین و همچنین شرکت در امتحانات، برای دانشجویان بدهکار بسته خواهد شد.

در ضمن دانشجویان بدهکار امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای مشاهده تاریخ و ساعت امتحان و مشاهده نمرات از طریق سامانه گلستان را نیز نخواهند داشت.

دانشجویان جهت پرداخت شهریه به صورت غیرحضوری می‌توانند از طریق سیستم گلستان به آدرس golestan.iju.ir از مسیر آموزش > پرداختهای الکترونیکی دانشجو اقدام نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل، در ساعات اداری با شماره تلفنهای ۳-۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰ داخلی ۲۳۵ و ۲۳۶ تماس حاصل نمایند.

دانشجویان غیربومی نیز جهت تسویه حساب از طریق چک میتوانند مبلغ بدهی خود را طی یک فقره چک به تاریخ ۲۰ تیر ۹۹ صرفاً از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند. لطفاً جهت اطمینان خاطر، روی تاریخ و مبلغ را نوارچسب زده و حتماً قید شود: در وجه موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) جهت واریز به حساب ۲۰۷۲۲۱۴۴۶۶ بانک تجارت اطلسی
آدرس: یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جوادالائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد (ع)
کدپستی: ۸۹۱۵۸۷۳۷۶۴