عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

رعایت نکات بهداشتی در واحد الزامی می باشد



اطلاعیه

دانشجویان عزیز برای شرکت در امتحانات کتبی وحضوری پایان نیمسال دوم ۹۸/۹۹ که طبق زمانبندی سامانه وسایت اعلام شده ( کارت ورود به جلسه )ملزم به رعایت نکات ذیل بوده ومسولان دانشگاه نیز به منظور حفظ همکاری دانشجویان با جدیت اجرای مواد مذکور را در الویت قرار خواهند داد .

۱-دانشجو زمان حضور خود را در جلسه امتحان به نحوی تنظیم نماید که حداقل توقف در محوطه وساختمان های دانشگاها را داشته باشد وپس از خاتمه جلسه امتحان نیز در اسرع وقت از دانشگاه خارج شود .

۲-دانشجویانیکه به بیماری کرونا مبتلا شده وطبق گواهی پزشک از (مرکز بهداشتی وبیمارستانها ) طول درمان آنها تمام نشده واز سلامت کامل برخوردار نیستند مجوز حضور در دانشگاه را ندارند .لذا برنامه امتحانی این افراد پس ازبهبودی وبا ارائه گواهی معتبر سلامت اعلام خواهد شد . بدیهی است تماس تلفنی دانشجو ی مذکورحداکثر ۲۴ ساعت قبل از امتحان بادایره امتحانات واحد خلخال الزامی است .در غیر اینصورت درس ویا دروس حذف آموزشی خواهد بود .

۳-چون محیط دانشگاه برای انجام امتحانات ضد عفونی شده است دانشجویان باید قبل از ورود مجهز به ماسک بوده ودر بدو ورود از دستکش جدید خود استفاده نماید .واستفاده از ازاین دومورددر طول حضور در دانشگاه بویژه در جلسه امتحانی به صورت مستمر الزامی است .

۴- از تجمع وارتباط های غیر ضروری با یکدیگر دردانشگاه اکیدا پرهیز نموده وبارعایت فواصل مناسب امنیت بهداشت محیط را افزایش دهید .

۵- از آوردن وسایل اضافی وغیر ضروری درجلسه امتحانی خودداری نمایید . چون علاوه برعدم امکان برای حفظ ونگهداری آنها در محیط دانشگاه امنیت بهداشتی نیز محدود خواهد نمود .

۶-دانشجویان ساکن خوابگاه جهت پذیرش درخوابگاه بایستی گواهی سلامت معتبر وبه روز ارائه نموده ووسایل حفاظتی به همراه داشته باشند ( اسکان فقط در بازه امتحانات خواهد بود .)

۷- ورود دانشجویان بومی ومهمان به خوابگاه اکیدا ممنوع است .

حوزه معاونت آموزشی معاونت دانشجویی وفرهنگی واحد خلخال