عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

جایگاه سوم مسابقات ایده‌های قرآنی کشور، برای ایده‌پردازان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا; سرپرست معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در مسابقات ایده‌های قرآنی کشوری، ایده‌پردازان شورای مرکزی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ایده‌ای با نام "باشگاه همراهان قرآن و عترت" در جایگاه سوم قرار گرفتند.
به گزارش وبدا; دکتر شهرام طهماسبیان افزود: مسابقات ایده‌های قرآنی کشوری برگزار شد و دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نمایندگی از اعضای این کانون در این مسابقات حضور داشت.
سرپرست معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه فراخوان "بهار قرآن در خزان کرونا" که به همت سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد از ۲۰ فروردین ماه آغاز و تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه داشت، خاطرنشان کرد: در این فراخوان که با هدف تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی در ایام خانه‌نشینی کرونا برگزار شد، بیش از ۴۰۰ ایده به دبیرخانه فراخوان ارسال شد.
وی با بیان اینکه در مرحله اول ارزیابی ایده‌ها،۳۰ نفر از ایده‌پردازان شرکت‌کننده، برگزیده و برای حضور در مرحله دوم فراخوانده شدند، اضافه کرد: سپس ایده‌پردازان برگزیده با ارائه حضوری، به دفاع از ایده‌ها و طرح‌ها قرآنی خود بپردازند.
طهماسبیان با تاکید بر اینکه مرحله دوم، ارزیابی برگزیدگان فراخوان "بهار قرآن در خزان کرونا" در محل سالن همایش اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این همایش برگزیدگان به صورت حضوری و ویدئوکنفرانس به ارائه ایده‌های خود پرداختند.
سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان داشت: در نهایت ۶ نفر به عنوان برگزیده نهایی فراخوان معرفی شدند که خوشبختانه ایده‌پردازان شورای مرکزی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با ایده‌ای با نام باشگاه همراهان قرآن و عترت در جایگاه سوم قرار گرفتند.