عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

دانشگاه آزاد اسلامی پیشتاز در کاهش وابستگی های علمی ورزش کشور

در راستای همکاری، تعامل و رفع نیازهای جامعه، تفاهم نامه های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با آستان قدس رضوی منعقد می شود.

دکتر سعادت عضو آستان قدس رضوی مستقر در استان اصفهان در رأس هیأتی از بخش های فرهنگی، آموزشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر بازدید کرد. وی با اعلام خبر ۳۰۰۰ عضو خادمیار آستان قدس رضوی گفت : طرح های بزرگی در آستان تدوین و آماده اجرا می باشد که یکی از طرح های استعداد سنجی در مناطق محروم و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت ها در مناطق مختلف است که فاقد نیروی متخصص می باشند و باید در رفع نیازهای آنان مشارکت خوبی انجام پذیرد.

سعادت با بیان اینکه امکانات و تجهیزات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است اظهار کرد: در حوزه های مختلفی از جمله مهندسی پزشکی، الکترونیک و ورزش با دانشگاه همکاری می کنیم که توسعه فعالیت های ورزشی از مهمترین اولویت های کاری است. موتور سواری، گلف، کارتینگ و اسب سواری از ورزش های جذاب و مورد استقبال جوانان است که نیازمند حمایت و توسعه همه جانبه می باشد و در این راه برنامه ریزی جامعی نیز صورت گرفته است.

دکتر مسعود جعفری نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و پانصد هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند و نیمی از بارآموزش عالی کشور بردوش دانشگاه آزاد اسلامی است بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور امکانات خوبی را در بخش های مختلف فراهم نموده و با توجه به شعار سال باید در کنار آموزش، طرح های دیگری در سطح جامعه برای رفع نیازهای مردم اجرا شود و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در حوزه کنسرسیوم سنگ گام های بلندی برداشته که انشاء الله منشاء برکات فراوانی برای استان و کشور خواهد بود.

دکتر جعفری نژاد از همت بلند دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع نیازهای جامعه و محرومیت زدایی و اشتغال جوانان در شهرستان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و توجه به تولید داخل ، نمایشگاه و فروشگاه محصولات ایرانی در دانشگاه راه اندازی خواهد شد و همه ظرفیت ها و قابلیت ها و امکانات دانشگاه را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تولید علم و ثروت و حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل به کار خواهیم گرفت.

با تفاهم وهمکاری با آستان قدس رضوی در آینده نزدیک به اجرای طرح های مشترکی در زمینه توسعه تولید علم و بکارگیری استعدادهای مادی و معنوی به منظور تولید ثروت، گام های مؤثری برداشته خواهد شد.