عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

در راستای سیاستهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل صورت پذیرفت؛

بر اساس برنامه ریزی‌های جدید واحد اردبیل، سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در حال تحول و به دنبال بهره مندی از تمام ظرفیت اعضای محترم هیات علمی و اساتید است. لذا معاونت های مختلف دانشگاه ماموریت یافتند تا ضمن اعلام برنامه های خود و در اولین قدم اساتید فعال و برتر در موضوعات مختلف را شناسایی کرده و برای یجاد انگیزه و رغبت بیشتر معرفی نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می‌داند از این عزیزان که گاهی فراتر از مسئولین وارد عرصه شده اند و دانشگاه را تا فتح قله های موفقیت همراهی کرده و مقدمات ارتقاء دانشگاه در تراز دانشگاه های نسل سوم و تراز انقلاب اسلامی فراهم کرده اند تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون برای تک تک آنها آرزو مند است. همچنین انتظار می‌رود سایر اساتید نیز به فراخور تخصص، تحصیلات و علاقه در یکی از گروه‌های فعال حضور داشته و دین خود را بیش از پیش نسبت به سیستم آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی ادا نمایند.

قطعا فعالیت ارزشمند و مفید اساتید در کنار تدریس موجبات رشد، شکوفایی و تقویت استعدادهای بالقوه جوانان و دانشجویان را فراهم خواهد آورد و این آن چیزی است که در طرح تحول دانشگاه (دانشگاه کار آفرین و مساله گرا) دنبال می شود.

اسامی اساتید فعال معرفی شده به شرح زیر می باشد:

اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

توجه:‌ عکس تزئینی است