عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

کسب مقام نایب قهرمانى جهان در مسابقات بین المللی ربوکاپ IRANOPEN 2018 توسط دانشجوى مقطع کارشناسی دانشکده فنی و حرفه اى ملاصدرا-رامسر

سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 با رقابت 478 تیم از 12 کشور جهان از جمله ترکیه، آلمان، چین، آمریکا، هلند، فرانسه، انگلیس، پرو، هند، سنگاپور و کره در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
این رقابت ها در 26 لیگ با شرکت 132 تیم دانشجوئی و 193 تیم دانش آموزی برگزار شد و دارای بخش های بخش شبیه سازی با پنج لیگ و 60 تیم و بخش کاربردی با چهار لیگ و 93 تیم بود.
آئین اختتامیه این مسابقات با معرفی تیم های برتر برگزار شد.
برترین تیم ها علاوه بر دریافت مجوز شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ امسال در مونترال کانادا (26 خرداد تا اول تیر) از مزایایی عضویت در بنیاد ملی نخبگان برخوردار شدند.
کسب مقام نایب قهرمانى جهان در مسابقات بین المللی ربوکاپ IRANOPEN 2018 توسط"امید فقیهى"دانشجوى مقطع کارشناسی دانشکده فنی و حرفه اى ملاصدرا-رامسر یکی دیگر از افتخارات دانشگاه فنی و حرفه ای در این مسابقات بود.
کسب این مقام جواز حضور درمسابقات جهانی ربوکاپ CANADA 2018 است و امید فقیهى نماینده ی کشور جمهوری اسلامى ایران در این مسابقات می باشد.

بنیاد ملی نخبگان ایران،پس از مراسم اهدای جوایز،مقام آوران این مسابقات را به عضویت رسمى خود درآورد.