عمومی | دانشگاه شاهد

تعیین وضعیت ادامه نیمسال جاری در دانشگاه شاهد

به گزارش «روابط عمومی» معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص ادامه نیسال جاری دانشگاه شاهد اطلاعیه ای صادر نمود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه دانشگاهیان گرامی می رساند، نظر به اهمیت و اولویت سلامت دانشجویان عزیز، اساتید گرامی و کارمندان ارجمند دانشگاه و با توجه به اینکه هنوز مقابله با پاندمی موجود به مرحله مهار نرسیده است، برنامه ریزی ها در خصوص ادامه نیمسال جاری به گونه ای انجام پذیرفته تا در حد امکان، حضور فیزیکی در دانشگاه به حداقل ممکن برسد در این خصوص تصمیمات زیر اخذ شده است:

۱- کلیه کلاس های نظری به صورت مجازی تا دوم تیرماه ادامه خواهد یافت.

۲- دوره های کارآموزی و کارورزی در دانشکده های پزشکی و پرستاری از ۹۹/۳/۲۴ برگزار خواهد شد. جزئیات برگزاری، در اطلاعیه های مربوط به هر دانشکده تا ۹۹/۳/۲۰ اطلاع رسانی خواهد شد.

۳- آزمون های دروس نظری به صورت مجازی و با روش های مبتنی بر نظر و صلاحدید اساتید محترم و با هماهنگی دانشکده های مربوط برگزار خواهد شد. زمانبندی برگزاری آزمون ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

۴- حذف هر یک از دروس و یا کل نیمسال جاری، حداکثر تا دوم تیر ماه از سوی دانشجویان بر اساس فرایند اعلامی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قابل انجام است. در صورت درخواست حذف ترم از سوی دانشجویان، نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بدون احتساب در سنوات منظور خواهد شد.

۵- برنامه برگزاری دروس عملی و کارگاهی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۶- آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد که دارای پروپوزال مصوب هستند از تاریخ ۹۹/۳/۳۱ بر اساس دستورالعمل و تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه که متعاقبا اعلام خواهد شد، امکان حضور در آزمایشگاه ها، کارگاه ها و مزرعه را خواهند یافت.

۷- برابر تصمیم کمیسیون موارد خاص دانشگاه، برای کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پروپوزال مصوب، بازه زمانی ۹۸/۱۲/۳ لغایت ۹۹/۳/۳۱ حسب درخواست دانشجو، مرخصی بدون احتساب در سنوات منظور خواهد شد.

۸- برای آن دسته از دانشجویان کارشناسی ارشد که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ واحد درسی نداشته و نتوانسته اند پروپوزال خود را مصوب کنند، حسب درخواست دانشجو، این نیمسال مرخصی بدون احتساب در نظر گرفته خواهد شد.

۹- برای آن دسته از دانشجویان دکتری تخصصی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ نتوانسته اند در آزمون جامع شرکت کنند، حسب درخواست دانشجو، این نیمسال مرخصی بدون احتساب در نظر گرفته خواهد شد.

۱۰- کلیه دانشجویانی که در محیط های وابسته به دانشگاه حضور می یابند موظف اند ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی که از سوی دانشگاه ابلاغ می شود، نسبت به تکمیل و ارائه فرم خود اظهاری موجود در سامانه وزارت بهداشت ( Salamat.gov.ir ) اقدام کرده و پس از امضاء، تحویل مسئول آموزش دانشکده نمایند. همچنین دانشجویان ساکن خوابگاه موظف هستند نسبت به چاپ و امضای یک نسخه دیگر از فرم مربوط اقدام و آن را به مسئول خوابگاه خود تحویل نمایند.

​​