عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

اولویت های استراتژیک سال ۱۳۹۹ مهرالبرز ابلاغ گردید

به گزارش دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مهرالبرز، اولویت های استراتژیک دانشگاه در سال ۱۳۹۹ ، با توجه به تحلیل عوامل محیطی و بررسی نقاط ضعف و قوت موسسه در سال ۱۳۹۹ در دفتر برنامه ریزی
و همچنین ارائه و بررسی و تصویب آن در جلسه هیات رئیسه مطابق مصوبه ۵۰۵ مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ به شرح پیوست، به تمامی واحد های موسسه ابلاغ گردیده است.

حوزه اول استراتژیک: بهبود مستمر کیفیت خدمات موسسه

به روزرسانی سامانه های آموزشی با هدف ساده سازی خدمات یادگیری الکترونیکی

ارتقا و بهبود سطح کیفیت خدمات آموزشی

حوزه دوم استراتژیک: توسعه موسسه به عنوان سازمان یادگیرنده

تبدیل موسسه به دانشگاه

توانمندسازی اساتید در حوزه یادگیری الکترونیکی

بهبود و ارتقا مدل ارائه خدمات به ذینفعان (دانشجویان / دانش پذیران / سازمان ها

حوزه سوم استراتژیک: توسعه ظرفیت کسب و کار در موسسه (ملی و بین المللی)

تقویت نام ونشان مهرالبرز

تقویت تیم بازاریابی و مذاکره

توسعه همکاری با دانشگاه ها  وسازمان ها ( B۲U و B۲B )

حفظ و توسعه مشتریان فعلی دانشگاهی و سازمانی

اجرای برنامه ی کاهش قیمت تمام شده محصولات موسسه جهت افزایش قابلیت رقابت پذیری و نیز همگانی سازی

دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی