اولویت های استراتژیک سال ۱۳۹۹ مهرالبرز ابلاغ گردید
به گزارش دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مهرالبرز، اولویت های استراتژیک دانشگاه در سال ۱۳۹۹ ، با توجه به تحلیل عوامل محیطی و بررسی نقاط ضعف و قوت موسسه در سال ۱۳۹۹ در دفتر برنامه ریزی
و همچنین ارائه و بررسی و تصویب آن در جلسه هیات رئیسه مطابق مصوبه ۵۰۵ مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ به شرح پیوست، به تمامی واحد های موسسه ابلاغ گردیده است.
حوزه اول استراتژیک: بهبود مستمر کیفیت خدمات موسسه
به روزرسانی سامانه های آموزشی با هدف ساده سازی خدمات یادگیری الکترونیکی
ارتقا و بهبود سطح کیفیت خدمات آموزشی
حوزه دوم استراتژیک: توسعه موسسه به عنوان سازمان یادگیرنده
تبدیل موسسه به دانشگاه
توانمندسازی اساتید در حوزه یادگیری الکترونیکی
بهبود و ارتقا مدل ارائه خدمات به ذینفعان (دانشجویان / دانش پذیران / سازمان ها
حوزه سوم استراتژیک: توسعه ظرفیت کسب و کار در موسسه (ملی و بین المللی)
تقویت نام ونشان مهرالبرز
تقویت تیم بازاریابی و مذاکره
توسعه همکاری با دانشگاه ها وسازمان ها ( B۲U و B۲B )
حفظ و توسعه مشتریان فعلی دانشگاهی و سازمانی
اجرای برنامه ی کاهش قیمت تمام شده محصولات موسسه جهت افزایش قابلیت رقابت پذیری و نیز همگانی سازی
دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی