عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بازید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمار حادثه دیده در آتش سوزی کوه خائیز


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای عیادت از بیمار حادثه دیده از آتش سوزی کوه خائیز از روند درمانی این بیمار مطلع و از خدمات ارزنده پرسنل بیمارستان شهید بهشتی و مدیریت بیمارستان قداردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ در این دیدار که سرپرست بیمارستان و مدیر بیمارستان نیز حضور داشتند، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان پس از بررسی آخرین وضعیت درمان این مصدوم آتش سوزی گفت: با تلاش تیم پزشکی و اقدامات درمانی لازم خوشبختانه، در حال حاضر وضعیت وی رو به بهبودی است.

جلال پوران فرد گفت : امیدوارم هرچه زودتر این جوان عزیز به همت و تلاش تیم پزشکی و درمانی به کانون خانواده باز گردد و زندگی روز مره خود را انجام دهد.

وی ابراز داشت: جا دارد از چنین جوانانی که به صورت خودجوش و برای دفاع از خاک و جنگل و مراتع گام برداشتند و خودشان را به شعله های آتش رسانند تقدیر نمود و دست چنین جوانانی را بوسید که ما نیز وظیفه داریم با تمام توان برای بهبودی و سلامتی این عزیز تلاش کنیم و امروز بخوبی این وظیفه از طریق همکارانم در بیمارستان شهیدبهشتی در حال انجام است و این روند تا بهبودی کامل ادامه دارد.

در ادامه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: کادر درمان بیمارستان با سه شعار سرعت، دقت و کیفیت خدمات به همه بیماران را برپایه رسالت بیمارستان انجام خواهند داد و نقطه امیدواری ما حضور پزشکان و پرسنل مجرب و متعهد است که کار ما را آسان کرده و امروز بدون حضور مسئولی کار خودشان را به نحو احسن انجام می دهند.

دکتر مهردادباقری افزود: اعضای بدن این جوان دچار سوختگی شدید بود که در بخش ویژه ای سی یو سوختگی بستری و با امکانات مجهز و با بهره بردن از کادر درمانی مجرب درمان آن در لحظه بستری در دستور کار قرار گرفت و انشالله طی چند روز آینده شرایط ایشان بهتر و مطلوب خواهد شد، چنانچه امروز شرایط این بیمار نیز مطلوب است.

وی اذعان داشت: رسالت بیمارستان ارائه خدمات درمانی مطلوب و مفید به همه بیماران است و از این بابت خوشحالیم که این وظیفه را بخوبی انجام می دهیم و بیماران در این مورد رضایت کافی داشته اند.