عمومی | دانشگاه صنعتی سجاد

دانشگاه صنعتی سجاد اولین دانشگاه غیردولتی - غیرانتفاعی در سطح کشور که تاییدیه ارزشیابی برنامه های آموزشی مهندسی را دریافت کرده است.

طی نامه دریافت شده از موسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران آمده است: بررسی گزارش ارزشیابی درونی دریافت شده هر دو برنامه آموزشی مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر نشان می دهد مستندات و فرم های مربوطه به طور کامل و با دقت تکمیل و ارسال شده است و هر دو برنامه آموزشی شرایط لازم برا ی ورود به مرحله ار زشیابی برونی را دارند.


همانطور که مستحضر هستید اجرای فرآیندهای ارزشیابی درونی و برونی روشی موثر و شناخته شده در جهت ارتقا و تضمین کیفیت آموزشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی معتبر و پیش رو در دنیاست که در کشور مان ایران امری نوین است.

دکتر محمدرضا حائری یزدی رئیس هیات مدیره موسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران طی این نامه بیان کردند: به اطلاع می رساند دانشگاه صنعتی سجاد اولین دانشگاه غیردولتی - غیرانتفاعی در سطح کشور است که اقدام به اجرای فرآیند ارزشیابی برنامه های آموزش مهندسی کرده است و این مهم نشان از اهمیت کیفیت آموزشی و توانایی دانش آموختگان آن دانشگاه محترم را دارد. امید است با یاری خداوند و اجرای مستمر فرآیندهای ارزشیابی مسیر موفقیت ادامه یابد.