عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر

اطلاعیه مهم امتحانات

به نام خدا

(( اطلاعیه ))      امتحانات پایان ترم نیمسال دوم ۹۹-۹۸

با سلام

قابل توجه دانشجویان گرامی :

با توجه به شرایط خاص کنونی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیرو تصمیم شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص امتحانات پایان ترم این نیمسال موارد زیر در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم به حضور تقدیم می گردد :

۱ امتحانات از تاریخ ۲۴/۳/۹۹ لغایت ۱۹/۴/۹۹ در دو نوبت امتحانی ۱۴:۳۰ و ۱۶:۳۰ در واحد صفاشهر به صورت حضوری برگزار می گردد .

۲ دانشجویان باید با توجه به تغییر ساعت های امتحانی حتما نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود در سایت دانشگاه اقدام نمایند . از حضور دانشجویانی که فاقد کارت ورود به جلسه امتحان هستند ممانعت به عمل می آید.

۳ با توجه به شرایط خاص برگزاری امتحانات این نیمسال به نحوه چینش صندلی ها، عدم وجود تراکم، بازه زمانی امتحانات توجه ویژه گردیده است.

۴ جهت حضور در امتحانات پایان ترم داشتن ماسک، دست کش الزامی و از حضور دانشجویانی که این موضوع را رعایت نمی کنند ممانعت به عمل می آید .

۵ به منظور جلوگیری از سفرهای بین شهری با اجرای طرح تعاون آزمون، دانشجویان که می خواهند در دانشگاه محل زندگی خود امتحان دهند می بایست در سایت azmoon۹۹.iau.ac.ir ثبت نام و پس از دریافت مجوز از ستاد طرح تعاون آزمون در واحد محل زندگی خود آزمون دهند .

۶- با توجه به عدم تشکیل کلاس های علمی و کارگاهی مقرر گردید کلاس این دروس از تاریخ ۲۱/۴/۹۹ لغایت ۳۰/۵/۹۹ برنامه ریزی و دانشجویان در این بازه زمانی از کلاس های این دروس استفاده نمایند . ( این تغییرات در برنامه کلاسی این نیمسال تا تاریخ ۹/۴/۹۹ قابل ملاحظه خواهد بود )

۷ اگر در بازه زمانی امتحانات روند سفید بودن وضعیت کرونا شهرستان تغییر کند، بلافاصله در خصوص نحوه برگزاری امتحانات تصمیمات جدید اخذ می گردد.

۸ دانشگاه کلیه پروتکل های بهداشتی را در برگزاری امتحانات رعایت خواهد کرد.

۹ لطفا از آوردن هر گونه وسایل اضافی در جلسه امتحان خودداری فرمایید.

۱۰ آوردن آب آشامیدنی به همراه خود در جلسه بسیار مناسب است .

۱۱ در خصوص نحوه ارزیابی دروس گروه معارف بر مبنای یکی از حالت های زیر عمل می شود :

الف ) : دانشجویانی که موفق به گذراندن ۲۲ جلسه مجازی در سایت ec.nahsd.ir شده اند نیازی به شرکت در آزمون پایان ترم دانشگاه ندارند و میانگین نمرات کسب شده این دسته از دانشجویان از آزمونهای مجازی در سایت فوق به عنوان نمره پایانی در نظر گرفته می شود . (آزمون های نهایی دروس گروه معارف در این سایت از ۱۴ خردادماه لغایت ۲۵ خردادماه است)

ب ) : دانشجویانی که موفق به گذراندن تعداد جلسات کمتر از حد نصاب (۲۲ جلسه) شده اند میانگین نمرات کسب شده آنها در سایت ec.nahad.ir برای آنها به عنوان بخشی از نمره پایانی در نظر گرفته می شود و آزمون پایانی نیز از ۱۰ نمره برای این دسته از دانشجویان برگزار می گردد و دانشجویان طبق برنامه امتحانی موظف به شرکت در آزمون می باشند و چنانچه در روز و ساعت تعیین شده در آزمون شرکت ننمایند فقط همان نمره کسب شده در سایت نهاد مقام معظم رهبری برای آنها لحاظ می گردد .

ج ) : دانشجویانی که در هیچ کدام از دوره های مجازی شرکت ننموده اند ، آزمون پایانی برای آنها از ۱۵ نمره برگزار میگردد و نمره کسب شده در آزمون از مجموع ۱۵ نمره برای آنها لحاظ می گردد.لازم است این دسته از دانشجویان نیز طبق برنامه امتحانی دروس خود در روز و ساعت تعیین شده در آزمون پایان ترم دانشگاه شرکت نمایند .

* نکته مهم: دانشجویان محترم لازم است گواهینامه های گذراندن دوره های مجازی را پرینت گرفته و به استاد درس معارف خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر تحویل نمایند .

حوزه آموزشی و دانشجویی دانشگاه