عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

قابل توجه دانشجویان:بخشنامه سازمان مرکزی در خصوص برگزاری امتحانات


ضمن آرزوی سلامتی و تشکر بابت همکاری در برگزاری کلاس های مجازی با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی در خصوص برگزاری امتحانات موارد ذیل ایفاد می گردد:
۱-⏪    غیبت های صورت گرفته در کلاس های مجازی به دلیل شرایط خاص در نظر گرفته نشده است، لذا تمامی دانشجویان می توانند در جلسه امتحانات شرکت کنند.


۲-    ⏪دانشجویان جهت شرکت در جلسه امتحانات ملزم به پرداخت شهریه خود بوده و پس از آن می توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سامانه سیدا اخذ نمایند.


۳-⏪    امتحانات دانشجویان دوره دکتری تخصصی  غیر حضوری و به صورت شفاهی برخط با هماهنگی اساتید مربوطه صورت می گیرد.( اخذ کارت ورود به جلسه ضروری است).


۴-⏪    دروس عمومی و معارف نیز مانند دیگر دروس بصورت حضوری خواهد بود و بارم بندی نمرات با توجه به بخشنامه های سارمان مرکزی توسط اساتید براساس هماهنگی که قبلا در زمینه جلسات نهاد و امتحان پایان ترم دروس معارف با اساتید مربوطه داشته اند عمل خواهد شد.


۵-⏪    امتحانات در چهار نوبت در هر روز برگزار می شود(جهت مشاهده تغییرات تاریخ  امتحان هر درس، کارت ورود به جلسه را به دقت مطالعه فرمایید).
۶-⏪    امتحانات از تاریخ ۲۴/۳/۹۹ لغایت ۱۹/۴/۹۹ برگزار می گردد. اصلاح برنامه امتحان بر مبنای انتقال تقویم قبل در هر روز به دو روز پیاپی در تقویم جدید انجام می گیرد.( به عنوان مثال امتحانات تاریخ ۲۴ خرداد به دو روز ۲۴ و ۲۵ خرداد انتقال می یابد و امتحانات روز ۲۵ به روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد و به همین ترییب الی اخر).


۷-⏪     با توجه به پروتکل های ابلاغی ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی،
و بخشنامه سازمان مرکزی و با توجه به باز تر شدن بازه امتحانی، تعداد دانشجو در هر کلاس  کاهش یافته
و حداکثر ۱۷ نفر دانشجو حضور دارد.


۸-⏪    هر دانشجو موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله ماسک و غیره می باشد.


۹-⏪     به منظور جلوگیری از رفت و آمد دانشجویان ساکن در شهر های دور، با اجرای طرح تعاون آزمون، دانشجویان فاقد منع آموزشی (و اطمینان از ثبت اطلاعات پایه از قبیل کد ملی و شماره تلفن جهت تماس در زمان ثبت نام) می توانند با مراجعه به سایت azmoon۹۹.iau.ac.ir   اقدام به ثبت نام در سایت نموده

و با کسب موافقت از ستاد طرح تعاون در واحد محل زندگی خود آزمون دهند.(دانشجویان محترم در این خصوص دقت نظر لازم را مبذول فرمایند).


۱۰-⏪ دانشجویان گرامی با توجه به شرایط پیش آمده می بایست از تجمع بی مورد در جلسه امتحان خود داری نموده
و موظف به همکاری لازم با اعضای برگزاری امتحانات می باشند.


۱۱-⏪ نحوه برگزاری کلاس های دروس عملی و عملی- نظری متعاقبا اعلام می گردد.

حوزه معاونت آموزشی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت