عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

جلسه هم اندیشی برگزاری بزرگداشت دکتر سیاسی

جلسه هم اندیشی برگزاری بزرگداشت دکتر سیاسی ؛ بنیانگذار انستیتو روانپزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : با توجه به تصمیم مشترک گروه روانپزشکی و دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان، مبنی بر برگزاری  بزرگداشت دکتر ایرج سیاسی از پیشکسوتان دانشگاه و بنیانگذار انستیتو روانپزشکی تهران، جلسه هماهنگی با حضور دکتر کوهپایه زاده ؛ رئیس دانشگاه ، دکتر نصر ؛ رئیس کمیته برگزاری بزرگداشت و سایر اعضاء  روز شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ در سالن شورا تشکیل شد.
در این جلسه دکتر نصر ؛ رئیس کمیته برگزاری بزرگداشت ضمن اشاره به اقدامات ارزشمند دکتر سیاسی خواستار برگزاری یک بزرگداشت جامع جهت سپاسگزاری و ارج نهادن از مقام شامخ ایشان شد.
در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از دکتر سیاسی به عنوان فردی دارای جایگاه علمی بالا، خلاق و پیشرو یاد کرد و افزود: به منظور پاسداشت از بزرگان و پیشکسوتان دانشگاه باید الگو سازی و فرهنگ سازی گردد و با توجه به اهمیت موضوع ، برنامه در سطح ملی اجرا شود.
دکتر کوهپایه زاده  ضمن اعلام آمادگی جهت حمایت از برگزاری این برنامه تاکید کرد: باید محتوای مناسب جهت نشر اقدامات ارزشمند اساتید تهیه شود .
وی افزود: تهیه کلیپ معرفی، ساخت مستند حرفه ای ، ساخت سردیس ، دعوت از رسانه های جمعی و خبرنگاران، تهیه مستند کاغذی به صورت کتابچه و برگزاری مراسم بزرگداشت با محوریت مدیریت روابط عمومی از دیگر اقدامات لازم جهت ارج نهادن از مقام والای اساتید بزرگ  می باشد.
در پایان مقرر گردید تا جلسه هماهنگی با حضور مدیریت روابط عمومی جهت پیگیری امور برگزار شود.
تهیه خبر : رهنورد