عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عضویت کمیته مشورتی علمی مبارزه با بیماری های عفونی کشور در آمدند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۲۰ نفر از اعضای کمیته علمی کووید- ۱۹ این دانشگاه به عضویت کمیته مشورتی علمی مبارزه با بیماری های عفونی کشور بخصوص کووید-۱۹ در آمدند.

دکتر فریبرز ثمینی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد:  این امر نشان از توانمندی و تبحر اعضای کمیته علمی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه تدوین دستورالعمل ها و ارائه راهکارهای مناسب مقابله با بیماری های عفونی به ویژه ویروس کرونا دارد.

وی تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در چند حیطه طبقه‌بندی و کمیته علمی مدیریت پیشگیری کرونا در ۳ کارگروه تخصصی آمار و اطلاع‌رسانی، آموزش و کاهش ترس و اضطراب در جامعه فعال شده و تا کنون دستورالعمل ها و پروتکل های متعددی در این حوزه تدوین و در اختیار مسئولان دانشگاهی و استانی قرار داده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی تایمز را از دیگر موفقیت های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این دانشگاه پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه دوم قرار گرفته است که این امر ثمره تلاش و همت تمامی اعضای هیات علمی در حوزه های آموزش و پژوهش است.

{jcomments on}