عمومی | دانشگاه فرهنگیان

کسب مقام اول در رشته فیلم کوتاه در مسابقات ترم کرونایی توسط محمد رضا جعفری ندوشن دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان یزد

مراسم اختتامیه رویداد ادبی، هنری و بهداشت روانی مسابقه ترم کرونایی به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره کشوری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، مسابقه ترم کرونایی با محوریت‌های خودمراقبتی و رعایت بهداشت، نوع دوستی و مسوولیت پذیری اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا، بهداشت روانی، امیدواری و اوقات فراغت در ایام کرونایی و عوارض، پیامدها و آموخته‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی ترم کرونا  با همت کانون همیاران سلامت جسم و روان برگزار شد.

در رشته فیلم کوتاه آقای محمد رضا جعفری ندوشن از پردیس شهیدان پاک نژاد یزد حائز رتبه اول این مسابقات شد. کسب این رتبه را خدمت این دانشجو معلم عزیز و خانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم.

در این مسابقه بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه کانون همیاران سلامت روان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال شد که از این تعداد ۳۰۳ اثر مربوط به شعر، ۲۶۹ اثر کاریکاتور و نقاشی، ۱۰۳ اثر عکاسی، ۲۷۹ اثر مربوط به مقاله کوتاه، ۷ اثر دکلمه، ۱۰ اثر انیمیشن و فیلم، ۴۲ اثر داستان، خاطره و دل‌نوشته، ۱۲ پوستر و ۷۹ اثر متفرقه بودند.

در این رویداد که با هدف تقویت امید و ارتقا راهکارهای سازگارانه و توام با مراقبت در دانشجویان صورت گرفت، کوشش شد تا دانشجویان در خلق آثار، رویکردی مثبت و امیدبخش داشته باشند.
رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در خصوص میزان مشارکت دانشجویان گفت:تعداد یک هزار و ۱۰۴ اثر به دبیرخانه رویداد با مشارکت دانشجویان ۱۰۹ دانشگاه از سراسر کشور ارسال شد و نزدیک به دو هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور نیز در شبکه‌های اجتماعی گوناگون متعلق به رویداد عضو شدند.